Otroške trgovine na spletu prekašajo fizične prodajalne

Ste med tistimi, ki so rodile kakšnih petnajst let nazaj? Potem ste se v času nosečnosti verjetno še podale v otroške trgovine v fizični obliki in tam kupile vse za svojega novorojenčka, kasneje pa ste v njih kupovale tudi igrače in oblačila za otroka. Danes pa otroške trgovine »na lokaciji« mladi starši obiskujejo vse manj. Večina pripadnikov mlajše generacije namreč ve, da so otroške trgovine na spletu običajno cenejše, ponudba pa je neprimerljivo večja. Tako otroške trgovine v nakupovalnih centrih veliko bolj obiskujejo babice in dedki, ne pa starši, ki odlično navigirajo po spletu.

Prednosti »on line« otroške trgovine

Ne le, da se vam ni treba zapeljati do prodajalne in tam brskati po policah ter zapravljati časa in denarja – otroške trgovine na spletu imajo tudi druge prednosti. Katere?
1. Odlična ponudba! Kljub temu, da so spletne prodajalne na videz majhne, ponujajo marsikaj, predvsem pa so specializirane. V tistih najboljših boste našli ali zgolj otroška oblačila, ali zgolj igrače, ali opremo. In s tem še ni konec specializacije – ponekod so na voljo igrače iz lesa, drugod pa na primer otroška kolesa ali igrače za uporabo zunaj. Tako imate na voljo veliko več kot v fizičnih prodajalnah, kjer skušajo v omejen prostor običajno spraviti vsakega nekaj, potem pa nimajo izbire pri ničemer.
2. Enostavno iskanje najcenejše ponudbe! Spletne otroške trgovine svoje artikle uvažajo od najrazličnejših proizvajalcev, a običajno velja, da skorajda ni ekskluzive. Če najdete en izdelek v eni trgovini, ga poskusite najti še v drugi – in hitro boste ugotovili, kje je cenejši.

Otroške trgovine bi morale biti strast!

V otroški trgovini z nekoliko nenavadno zapisanim, a simpatičnim imenom Chebeltza.si, smo povprašali o tem, zakaj so otroške trgovine na spletu tako uspešne. Lastnica Petra Rebek nam je povedala, da sicer lahko govori zgolj v svojem imenu in za svojo prodajalno, a da je pri njej bistvo uspeha gotovo v tem, da so igrače zanjo velika strast. Ves čas išče kakovostne proizvajalce z vsega sveta in se na sejmih v tujini skuša dogovoriti za uvoz najsodobnejših in najboljših igrač – tako lahko slovenskim staršem oziroma slovenskim otrokom ponudi visoko kakovost. Pravi, da na »police« svoje spletne otroške trgovine ne spusti niti enega izdelka, ki ne bi navdušil nje ali njenih otrok – in kar štiri ima, ki skrbijo za preverjanje kakovosti oziroma lahko garantirajo uporabnost.